Середа, 25.04.2018, 23:44
Вітаю Вас Гість | RSS

ОПОРНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД НОВОМИКОЛАЇВСЬКА СЗОШ І-ІІІ СТ №1


Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 23
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методична робота

Опорний навчальний заклад

Новомиколаївська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1

Новомиколаївської районної ради Запорізької області

 

Н А К А З

 

01.03.2018 смт Новомиколаївка № 31

 

Про результати перевірки

стану ведення робочих зошитів

з української мови в 2-4 класах

 

Відповідно до річного плану роботи школи у лютому 2018 року була здійснена перевірка стану ведення робочих зошитів з української мови учнями 2-4 класів. Основними завданнями перевірки було виявлення:

  • правильність підпису титульної сторінки;
  • охайність ведення зошитів;
  • дотримання єдиного орфографічного режиму;
  • обсяг класних робіт;
  • обсяг домашніх робіт, їх виконання;
  • частота перевірки зошитів, правильність оцінювання робіт;
  • диференційовані завдання для учнів на уроці;
  • робота над каліграфією;
  • робота над грамотністю учнів;
  • робота над помилками.

У результаті перевірки виявлено наступне: у 2-4 класах для навчальних класних і домашніх завдань з української мови учні ведуть по два зошити. Кількість робочих зошитів, для контрольних робіт відповідає кількості учнів у класах, усі зошити обгорнуті, охайні. В учнів 2-А, 2-Б, 3-А класів зошити підписані вчителями, в 3-Б. 4-А, 4-Б - учнями з дотриманням вимог, допущені помилки виправлені вчителями. Для навчальної роботи використовуються зошити вітчизняного виробництва, оскільки вони відповідають чинним в Україні стандартам.

Більшість учнів зошити ведуть охайно, дотримуються єдиного орфографічного режиму, а саме: дописують кожен рядок до кінця, орієнтуючись на правила переносу, не виходячи за межи рядка, правильно виправляють помилки, закреслюючи літеру справа наліво і замість неї пишуть потрібну літеру; слідкують за однаковими інтервалами між словами.

Всі вчителі систематично перевіряють кожну роботу учнів, проводять велику роботу над виробленням каліграфії письма: прописують зразки букв і буквосполучень. Котелевська Л.В. та Іванча О.В. на кожному уроці проводять хвилини каліграфії. Чернявська О.В., Селезньова С.В., Дрозд Г.О., Хоружій Л.Г. та Курносова В.М. проводять цю роботу несистематично

Аналіз перевірки зошитів показав. що на уроках вчителі практикують різні види роботи: коментоване письмо, вибіркові диктанти, самостійні і творчі роботи, словникові роботи, текстові завдання, перекази, списування з граматичними завданнями.

Обсяг домашніх і класних робіт відповідають нормам.

Учні 4-А класу (вчитель Хоружій Л.Г.) проводять роботу над помилками, в решти вчителів ця робота відсутня.

Кращі зошити в учнів 2-А класу (вчитель Котелевська Л.В.), 2-Б класу (вчитель Селезньова С.В.), 3-А класу (Дрозд Г.О.).

За результатами перевірки можна зробити висновок, що вчителі послабили роботу над помилками, не систематично проводять хвилину каліграфії, мало приділяють часу на проведення індиідуальних, творчих домашніх завдань та диференційованих завдань на уроці.

Виходячи з вище зазначеного,

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Всім вчителям початкових класів:

1.1 Продовжувати роботу над покращенням охайності ведення зошитів, дотриманням учнями єдиного мовного режиму.

1.2 Постійно враховувати каліграфію учнів під час перевірки письмових робіт.

1.3 Посилити роботу над помилками та використовувати диференційовані завдання на уроках української мови.

1.4 Організовувати (1 раз на місяць) виставки-конкурси кращих учнівських зошитів.

2. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора школи з навчально-виховної роботи Дац А.І.

 

Директор школи В.І. Харківський

 

З наказом ознайомлені: А.І. Дац

Л.В. Котелевська

С.В. Селезньова

Г.О. Дрозд

О.В. Іванча\

Л.Г. Хоружій

В.М. Курносова

О.В.Чернявська

Опорний навчальний заклад

Новомиколаївська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1

Новомиколаївської районної ради Запорізької області

 

                                                                             Н А К А З

 

                                               06.02.2018 смт Новомиколаївка № 20

 

Про стан викладання та рівень знань,

умінь і навичок учнів 2 – 4 класів

з літературного читання в 2017/2018 н.р.

 

 

Згідно річного плану роботи школи протягом грудня – січня дирекцією школи вивчався стан викладання та рівень знань, умінь і навичок учнів 2-4 класів з літературного читання.

Дане питання вивчалося шляхом відвідування уроків, усним опитуванням, перевіркою класних журналів.

Найважливішим завданням уроків читання є формування знань, закріплення та дальше удосконалення навичок свідомого, правильного, плавного виразного читання і на цій основі розвиток уміння працювати з текстом твору, самостійно читати книжки. На уроках читання розв’язуються важливі освітньо-виховні завдання. Зміст читання забезпечує ідейно-політичне і морально-естетичне виховання учнів.

Читання розвиває мову дітей, збагачує, уточнює і активізує словник на основі формування у них конкретних уявлень і понять. Розвиває вміння виражати думки в усній і письмовій формі.

Для здійснення цих складних і різноманітних завдань, вчителі початкових класів мають високий науково-теоретичний та методичний рівень. Вони розглядають уроки читання як прилучення до прекрасного.

Урок читання вчителі розпочинають з розминки і тренування артикуляційного апарату, відпрацювання правильної вимови звуків.

Основну увагу зосереджують на цілеспрямованому формуванні в учнів правильного,усвідомленого читання вголос цілими словами. З цією метою вони застосовують прийоми розширення оперативного поля читання; за завданнями вчителів учні читають абзаци тексту у різному темпі: уповільненому і пришвидшеному.

Для розвитку правильності читання вчителі удосконалюють дикцію учнів на основі застосування спеціальних вправ. На початку уроку вчителі приділяють значну увагу роботі їз скоромовками, які сприяють чистоті, чіткості, правильності вимови. Вони підбирають скоромовки багаті на звукові повтори, незвичні і складні для вимови слова. Для тренування вимови учні читають скоромовку з різними завданнями.

Наступний етап уроку – це перевірка домашнього завдання. До цієї роботи вчителі ретельно готуються і проводять її, використовуючи різні методи, форми і види роботи.

Так, вчителі Котелевська Л.В., Селезньова С.В., Іванча О.В., Дрозд Г.О. при перевірці вірша напам’ять організовують конкурс на кращого читача. Пропонують дітям уявити себе артистами, а учні на місцях – це глядачі.

Щоб перевірити чи читали діти вдома текст, та як вони його розуміють, вчителі пропонують їм різні види читання.

Підводячи дітей до вивчення нового матеріалу, вчителі часто тему і мету уроку ставлять проблемно, заохочуючи і зацікавлюючи учнів до роботи на уроці.

2-А клас, вчитель Котелевська Л.В., тема уроку: «Вірш «Біле свято зими». На екрані серія картин про зиму, пов’язаних з віршем. Перед читанням вірша вчителька ставить запитання: «Чому вірш називається «Біле свято зими?» Учні дають цікаві і різні відповіді.

3-Б клас, вчитель Іванча О.В., тему уроку заховала в анаграмі. Розв’язавши її, діти прочитали тему.

3-А клас, вчитель Дрозд Г.О., тема уроку: «Леся Мовчун «Горіхові принцеси». Вивчення нового матеріалу вона розпочала із ознайомлення дітей з біографією поетеси. На екрані портрет та коротка біографія Л. Мовчун. Далі на слайді виставка дитячих книжок поетеси. Всі види роботи Галина Олексіївна винесла на екран з ілюстраціями. Це активізувало роботу учнів та скоротило час на опрацювання тексту.

На уроках читання вчителі проводять міжпредметні зв’язки з українською мовою, природознавством, образотворчим мистецтвом.

Велику роботу вчителі проводять з вироблення швидкочитання, а тому на уроках є різні види читання: за диктором, луною, вибіркове, хором, ланцюжком, індивідуально, на виразність, в особах, мовчки, дощиком, у парі, пошепки.

Для активізації розумової діяльності учнів вчителі на кожному уроці використовують ігрові форми роботи.

Галина Олексіївна пропонує учням гру «Актори». На екрані вірш. Завдання: прочитати його із захопленням, здивуванням, з відривом очей від тексту. Діти оживляються, це їм цікаво.

Олена Василівна проводить гру на уважність: «Знайдіть заховане слово - назва дерева».

Котелевська Л.В. проводить гру «З’єднай слова».

Селезньова С.В. - гру «Розвідники», треба підрахувати скільки разів повторюється у вірші слово картина.

На уроках читання вчителі постійно проводять велику словникову роботу, навчають дітей користуватися орфографічними і тлумачними словниками.

Під час роботи над текстом, вчителі застосовують такі види діяльності:

  • підготовка учнів до сприймання тексту;
  • словникова робота;
  • читання твору;
  • перевірка сприйняття, обмін першими враженнями;
  • повторне читання тексту; супроводження його аналізом;
  • складання плану оповідання;
  • переказ змісту прочитаного;
  • узагальнююча бесіда;
  • творчі бесіди у зв’язку з читанням.

Вчителі уроки читання пов’язують із життям, використанням досвіду дітей, їх спостережень, вчать учнів самостійно встановлювати послідовність і смислові зв’язки частин тексту, складати план прочитаного, добирати матеріал для характеристики дійових осіб, виявляти своє ставлення до них, коротко передавати зміст прочитаного оповідання за самостійно складеним планом.

На мою думку вчителі відповідно до вимог «Нової української школи» формують у дітей як ключові так і предметні компетентності.

Відповідно до календарного планування вчителі проводять уроки позакласного читання. Вони вчать учнів визначати орієнтований зміст незнайомої книжки за її елементами (титульна сторінка, заголовок, передмова, ілюстрації), добирати книги за темою, користуватися виставкою, показником.

Слід відмітити, що вчителі 4-х класів Хоружій Л.Г. і Курносова В.М. розпочали підготовку дітей до ДПА з української мови. Цій роботі вони знаходять час практично на кожному уроці.

На сьогоднішній день заступником директора школи не проводиться перевірка рівня сформованості навички читання. Але вчителі двічі на рік (в кінці І та ІІ семестрів) цю перевірку роблять і результати заносять в журнал.

 

Результати рівня сформованості навички читання учнів 3-4-х класів.

 

Клас

П.І.Б. вчителя

Кількість учнів

В

Д

С

П

Якість знань учнів %

3-А

Дрозд Г.О.

25

13

10

2

-

92 %

3-Б

Іванча О.В.

25

14

8

3

-

88 %

4-А

Хоружій Л.Г.

25

15

4

6

-

76 %

4-Б

Курносова В.М.

20

11

3

6

-

70 %

 

Виходячи з вищезазначеного,

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Всім вчителям 2 - 4 класів:

1.1 На кожному уроці читання формувати в учнів правильну літературну вимову слів.

1.2 Забезпечувати орфографічну грамотність, сприяти розвиткові навичок сприймання і відтворення ритму й мелодики творів художньої літератури, формувати мовлення.

1.3 Приділяти постійну увагу виявленню в дітей рівня сформованості основних характеристик навички читання (спосіб, правильність, усвідомленість, виразність, швидкість).

 

2. Вихователям групи продовженого дня посилити індивідуальну роботу з учнями, у яких середній темп читання.

 

3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Дац А.І.

 

 

Директор школи В.І. Харківський

 

З наказом ознайомлені: А.І. Дац

Л.В. Котелевська

С.В. Селезньова

Г.О. Дрозд

О.В. Іванча

Л.Г. Хоружій

В.М. Курносова

 

 

Виховна годтна у 2-А класі

„Ти – наше диво калинове, кохана українська мово!”

У 2-А класі 9 листопада (вчитель Котелевська Л. В.) проведено виховну годину „Ти – наше диво калинове, кохана українська мово!”, присвячену дню української мови та писемності.

На цьому заході було сказано багато теплих і ніжних слів про нашу рідну українську мову. Учні читали вірші, пояснювали значення прислів’їв, добирали до слів рими. Із великим задоволенням діти відгадували загадки.

Особливо цікавим був конкурс на кращу повчальну усмішку. Деякі учні відчули себе справжніми артистами. А серед глядачів лунав веселий сміх.

Також усім сподобалася гра „Чарівні слова”. Діти передавали один одному чарівну паличку і говорили чарівне слово.

Усі учні відчули, яка красива та мелодійна наша мова, як її треба берегти.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Copyright MyCorp © 2018
uCoz