Вівторок, 19.06.2018, 14:18
Вітаю Вас Гість | RSS

ОПОРНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД НОВОМИКОЛАЇВСЬКА СЗОШ І-ІІІ СТ №1


Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 24
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2018 » Червень » 4 » Про результати державної підсумкової атестації з математики та української мови учнів 4-х класів на кінець 2017/2018 навчального року
09:53
Про результати державної підсумкової атестації з математики та української мови учнів 4-х класів на кінець 2017/2018 навчального року

Н А К А З

04.06.2018                     смт Новомиколаївка              № 78

 

Про результати державної підсумкової атестації з математики та української мови учнів 4-х класів на кінець 2017/2018 навчального року

  Відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти та листа Міністерства освіти і науки України від 31 січня 2018 року № 1/9-66 «Про організоване завершення 2017/2018 н.р. та особливості проведення ДПА у закладах загальної середньої освіти» з 15 по 22 травня була проведена державна підсумкова атестація з двох предметів: української мови та математики.

  • підсумкова атестація була проведена у вигляді підсумкових контрольних робіт з відповідних предметів.

Зміст завдань підсумкових контрольних робіт був сформований відповідно до державних вимог щодо рівня загальноосвітньої підготовки учня, визначених чинними навчальними програмами для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів.

Завдання для підсумкових контрольних робіт були розроблені вчителями 4-х класів, погоджені педагогічною радою та затверджені директором школи.

Результати контрольної роботи з математики.

 

Клас

П.І.Б. вчителя

Всього учнів

Виконали роботу

В

Д

С

П

Якість учнів %

4-А

Хоружій Л.Г.

26

25

13

9

3

-

88 %

4-Б

Курносова В.М.

21

20

12

5

3

-

85 %

 

Всього

47

45

25

14

6

-

86,7 %

 

У завданнях були допущені такі помилки:

- на порівняння та перетворення величин;

- на знаходження частини від числа;

- на знаходження значення виразу (із дужками) з багатоцифровими числами, що передбачає визначення порядку дій.

Помилки були допущені тому, що деякі учні недостатньо засвоїли поняття дробові числа, неправильно застосували залежність мір довжини, через неуважність були допущені помилки при записі числа, а обчислення далі виконані правильно.

Частина учнів неправильно розв’язали розширену задачу на завдання до одиниці. Учні допустили помилки тому, що не засвоїли правила зведення до одиниці, неправильно виконують обчислення, не вміють добирати дій, логічно мислити.

  • кресленні прямокутника за відомою площею та однією із сторін були допущені помилки тому, що деякі учні не засвоїли правила на знаходження сторони прямокутника за відомою площею та однією із сторін, креслення не відповідає виконаним вимірюванням.

Результати контрольної роботи з української мови.

 

Клас

П.І.Б. вчителя

Всього учнів

Виконали роботу

В

Д

С

П

Якість учнів %

4-А

Хоружій Л.Г.

26

25

6

12

7

-

72 %

4-Б

Курносова В.М.

21

20

7

9

4

-

80 %

 

Всього

47

45

13

21

11

-

75,6 %

 

Аналіз контрольної роботи з української мови показав, що частина учнів допустили такі помилки:

- у завданнях до тексту закритого типу з вибором однієї правильної відповіді серед трьох пропонованих варіантів;

- у завданні до тексту відкритого типу на встановлення послідовності або відповідності між 6 компонентами.

Помилки були допущені тому, що в деяких учнів недостатньо розвинуті навички усвідомленого, у відповідному темпі читання мовчки.

При виконанні творчого завдання не всі учні змогли висловити і обґрунтувати свою думку.

У тестових завданнях з української мови були допущені помилки:

- визначення синонімів, антонімів;

- позначення суфікса, за допомогою якого можна утворити прикметники;

- списування словосполучень, уживаючи займенник;

- списування частини тексту із завданням.

Помилки були допущені тому, що деякі учні недостатньо засвоїли поняття синоніми, антоніми.

Під час списування частини тексту були допущені помилки тому, що деякі учні недостатньо засвоїли правило написання слів з ненаголошеними-е, -и; зі знаком м’якшення та літерою щ. через неуважність були допущені помилки на заміну букв, пропуск розділових знаків.

Виходячи з вище зазначеного.

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Заступникам директора школи з навчально-виховної роботи Дац А.І. та Татаренко О.М. провести методичну нараду класоводів 4-х класів та вчителів-предметників 5-х класів (наступного навчального року) і глибоко проаналізувати результати контрольних робіт.

 

2. Вчителям-предметникам та класним керівникам 5-х класів 2018/2019 навчального року вирішити питання наступності початкової і основної шкіл, пов’язане зі створенням перспективного навчального середовища як школи «дорослішання підлітка», яка стане джерелом розвитку кожного школяра.

 

3. Практичному психологу школи Чернявській О.В. взяти під особистий контроль процес адаптації учнів 5-х класів до навчання в основній школі, при необхідності надавати консультації учням та їх батькам.

 

4. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Дац А.І.

 

 

 

Директор школи В.І. Харківський

 

З наказом ознайомлені: О.М. Татаренко

А.І. Дац

О.В. Ченявська

Л.Г. Хоружій

В.М. Курносова

 

Переглядів: 31 | Додав: novonikolaevkaonz1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Червень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Copyright MyCorp © 2018
uCoz