5 лютого 2018 року члени атестаційної комісії Харківський В.І., Дац А.І., Татаренко О.М., Чернявська О.В. відвідали урок літературного читання в
3-А класі, вчитель Дрозд Г.О., яка проходить атестацію в 2017-2018 н.р.
Мета відвідування: активізація розумової діяльності учнів шляхом використання ІКТ та різних форм і видів роботи на уроках літературного читання.
Тема уроку: Замилування красою допомагає пересилити смуток Ганн Чубач «Зупинюся над рікою».
Цілі: формування ключових компетентностей:
- спілкування державною мовою;
- обізнаність та самовираження в сфері культури;
- уміння вчитися впродовж життя.
формування предметних компетентностей:
- навчати учнів розуміти образність літературного вірша, відчувати естетичне задоволення від вдало дібраних автором слів;
- удосконалювати навички свідомого, виразного читання;
- розвивати зв’язне мовлення, образне мислення;
- виховувати любов до рідної мови, до природи.
Галина Олексіївна розпочала урок з мовної розминки. На екран спроектована скоромовка, над якою учні працюють за завданням вчителя.
Для активізації розумової діяльності учнів класовод проводить такі види і форми роботи: ігри, загадки, конкурс на краще виразне читання вголос, біографічна довідка автора, самостійна робота, творча робота, бесіда, робота в парах, колективна та індивідуальна роботи.
На уроці були різні види читання: за диктором, луною, дощиком, ланцюжком, вибіркове, пошепки, хором.
Протягом уроку вчителька використовує екран. Це підвищує активність та інтерес учнів до роботи.
При підведенні підсумку на запитання вчителя:» Чи цікаво вам було на уроці? , Що вам найбільше сподобалося?» переважна більшість учнів відповіли. Що їм було цікаво на уроці і сподобалося все.
Матеріал підготувала Дац А.І. – заступник директора школи з навчально-виховної роботи. |